hemmaa..

Hemma från mitt 9onde gunnorpläger och jag är lika nöjd som alltid, fick min finaste Chila vilket gjorde det ännu bättre! Hon har varit hur fin och duktig som helst både i skogen och i paddocken, i dressyren gick hon som en klocka och jag svävade på små moln typ, haha! I hoppningen var hon superduper fin och skötte sig exemplariskt och i skogen var det fullfart och både hon och jag tyckte att det var hur kul som helst. Fina Chila ♥
Annars har allt annat också vart underbart, grymma tjejer att umgås med dag som natt, en hel del skratt har det blivit kan jag säga. Allt har helt enkelt vart precis som det ska vara på Gunnorp och som det alltid vart på Gunnorp, underbart. Det värsta är att det är för länge kvar tills det är dags för sommarläger, men sånt är livet.
tack alla som gjorde detta lägret lika bra som alla andra!
Fler bilder kommer sen när jag fått från slugo, ska även göra en liten Chila film. Men här får ni en bild på mig och mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: ebba

bäst va det de två dagarna jag var där.. !

men var det din kamera Emelie fotade med också ? Isf tog hon några bilder på när jag red Selma ? :)

2011-11-05 @ 20:40:14
URL: http://ebbabjarestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0