fredag

Halloj, hemma efter en härlig dag fylld med en massa roligheter. Skoldagen bestod utav stallet all day, på förmiddagen hade min grupp dressyrlektion och jag blev tilldelad en liten fröken vid namn For you. En liten häst som är E: For Pleasure. Hon var min typ av häst till 110% och gillade henne verkligen, erik (ridläraren) tyckte att vi passade bra tillsammans så det var roligt. Tränade på volterna och på att minska och öka och det gick hur bra som helst.
På eftermiddagen hade vi "hoppning" anridning i galopp, jag fick Mixen eller Power Of Mixed Boy som han egentligen heter. En ganska stor och otroligt söt fux valack som även han passade mig superbra. Känslig och supermysig att hoppa, gillagilla! Så båda ridpassen gick grymt bra idag, fick rida två underbara hästar och ja, det gick helt enkelt amazing.
Efter skolan åkte jag, isabella, eleonore och emelie in till stan och åt på subway. Efter det gick vi upp till bion och såg Breaking Dawn, andra gången för mig och den var lika bra denna gång, underbar. Så nu sitter jag och drogar världens finaste låt, men vi hörs, puss.

Kommentarer
Postat av: Nike

ååååååååh älskar den här låten :D

2011-11-26 @ 01:03:21
Postat av: Isabella

Filmen. Sög. Punkt.

2011-11-26 @ 19:01:25
URL: http://icelandicgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0