fredaag

Hej alla fina, kom hem för en stund sen efter en fullspäckad stalldag i skolan. Startade med morgon stallstjänst, sedan red min grupp. Jag fick rida min favorit Solereo och vi tränade på bågar, volter och sånt. I början red jag lite fegt och hon lullade mest runt, gör som jag säger men inget mer. Men mot slutet när jag vågade ta lite mer i henne och verkligen rida gick det sjukt mycket bättre och hon gick riktigt bra. Hon är verkligen en dröm att rida när man väl får henne dit man vill, fina hästen!
På eftermiddagen hade vi travkörning, jag och eleonore körde lilla Fred på slingan. Han var piggelin och det var superkul, sen hade vi eftermiddagsstalltjänst och efter det slutade vi. Ikväll får vi se om jag hittar på något eller bara tjillar, lutar mot det senare alternativet. Imorgon ska jag iallafall till gunnorp och rida min Chila, som jag längtat. Men vi hörs, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0