Dressyr på Chila

Hemma efter ett lyckat ridpass på Chilaa, i början var hon väldigt pigg och dampig, men efter en liten stund var hon verkligen hur fin som helst. Över på galopp på ganska liten fyrkant och på att rakrikta - skänkelvikning - rakrikta. Det gick verkligen superbra och fin några fina kommentarer om mig och chila av dodde som värmde ordentligt, sånt blir man glad av.
Skulle egentligen åka till jönköping idag, men min käre far ocg lyckats få ryggskott så det vart ingenting med det. Istället ska jag och maja in till stan en sväng och sen kanske jag ska träffa cornelia om hon kunde. Imorgon är det flytt av Spisan som gäller, spännande!
Men vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0