And I'm sorry If I pushed you away, Cause I need you here

halloj, idag har jag inte gjort någonting vettigt alls, eller jo akutläste några sidor i engelska boken men är långt ifrån färdig, bra där jenny! Sen har jag typ bara nördat twitter och tumblr hela dagen och då menar jag verkligen nördat.. inte okej. Lyssnat på Justins nya skiva ca 274682762873 gånger idag med, Men ibland får man göra sånt med :) Min Chila film börjar bli klar snart med, funderar mest på vilken låt jag ska ha, någon som har något förslag får den gärna dela med sig! Imorgon är det dags för skola igen efter 3 veckor utan, först praktiken och sedan höstlov, men nu är det dags igen. Lagom pepp men sånt är livet, men vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0