All of your street light eyes wide on my plastic toys

hejhejj, skolan idag var ganska så slapp, började halv 10 och hade då hästkunskap, jag, isabella och eleonore (som var sjuk idag, krya ♥) skriver om kända hästar genom tiderna. Så jag och issa skrev ganska så mycket idag sen på eftermiddagen hade vi bara lite hästkunskap och sen biologi. Efter skolan skulle jag och issa gå in till bion och hämta biljetter till på fredag då hon, jag, emelie och eleonore ska se Breaking Dawn. underbart att se den igen. Men bioskiten var stängd så vi får hämta dom någon annan dag.
När jag kom hem cyklade jag och maja till stallet efter många om och men, jag fick ont i rumpan efter ett feeeeettstort hål i marken, men tillslut kom vi fram, röda i ansiktet.. Red i ridhuset och Spisan gick hur bra som helst, hon känns mycket lugnare att rida där inne och det är sjukligt hur fin hon är min pärla ♥ Kom hem för en stund sen och har pluggat matte sen dess, hoppas att det sitter nu, men vi hörs, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0