you've got that smile, that only heaven can make

halloj, idag har det varit en helt okej dag, dans på spanskan och jag och madde kungade. Tadaaammm. Sen var det lite andra lektioner och slutade vid halv 4. Efter skolan åkte jag och maja till stallet, tog 634973498 år att hämta min dumma pålle i hagen då hon hellre gick där ute nu när hon fått komma ut i stora hagen.. Haha men söt är hon, tur för henne! Sen red vi ut, först red jag och sen fick maja rida med då mirre är halt. Gick helt okej.
Nu är jag hemma och väntar på att maja och pappa ska komma hem med en B&j's, sen måste jag plugga äckliga stökiometri som jag fattar 0 av.. men jag överlever väll, sen måste jag ta en dusch. Men vi hörs, puss!
Här har ni bilder från stallet idag
världens finaste sweet spider

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0