wednesday


heeej,
skolan rullade på snabbt idag, lätt som en plätt eller något. Efter skolan gick jag och cornelia in till stan och kollade lite och åt på donken, feta. Sen gick vi tillbaka till skolan för att möta några i klassen och sälja fika till de 7or som börjar hösts föräldrar. Trevligt, men varmt och jobbigt. Haha, men det gick fint och vi fick in pengar så ah.
Efter det gick jag, cornelia, felicia och berola till ica och köpte dricka och jag och c åkte hem.
Nu är jag hemma och borde börja på min projektarbetes redovisning, men jag orkar verkligen inte. Så gör nog det imorgon, för nu fixar pappa fruktsallad ute i köket och jag tänker inte dissa den för något projektarbete! Haha, men vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0