watch my back so i make sure, you're right behind me like before

halvful bild sen i vintras på världens finaste spi
Godkväll mina fina läsare (om någon nu läser min supertråkiga blogg) haha. Nu har jag varit i stallet, red ut en sväng. Supermysigt verkligen, spisan var jätte duktig och fick in ett par underbara galopper, fina hästen. Nu har jag ätit och fixat lite, imorgon är det simhallen med klassen och jag är inte alls pepp. Blä. Jag vill inte. Men får glädjas åt att det är fredag imorgon iallafall och det betyder att dagen efter är det lördag och då får jag rida chila. Ah, man får tänka så. Men hörreni, nu babblar jag bara en massa strunt som ni inte bryr er om, haha!
hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0