Vi är änglar med blickarna högt i det blå, Vi är dom som förlorar men jublar ändå

hej mina söta bloggläsare, dagen har varit helt okej. Först sista nationella, matte, som faktiskt kände riktigt bra! Hoppas att det gick bra också, haha. Sen var det en kort SO och sen h-tid hela eftermiddagen. Efter skolan åkte jag och maja ut till stallet, red barbacka i hagen. I början gick det sådär, jag red som en kratta, men sen gick det mycket bättre. Tog ett par skutt med, duktig pålle!
Nu är jag hemma och har pluggat lite so och kollar hockey. Nu ska jag fixa dagens jb-inlägg.
GALET tråkigt inlägg, men ni överlever, puss!
Juste, fick min nya FRIDA tidning idag och vem var det inte en poster på då? JUSTIN. Jag blev glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0