underbar helg!

Nu är jag tillbaks på bloggen och här kommer ett gigantiskt inlägg om min helg med slugo,julia,nike, sarah och maja. Jag tvingar ingen att läsa, haha!
Lördag: Gick upp tidigt och åkte till gunnorp, red chila x2, först red jag och maja igen i en grupp och sen direkt efter red vi i vår vanliga grupp. Första lektionen gick helt okej, hon blev lite springig ibland och jag fick inte riktigt ihop henne, men det gick helt okej. Andra lektionen övade vi mycket skänkelvikningar och öppnor, chila gick klockrent och fytusan va roligt det var att rida då. Så attans fin var hon, älskade chila! Slugo fotade oss så här nedanför kommer lite bilder. Efter gunnorp åkte vi hem och duscha, sen gick vi allihoppa ner till konsum och köpte oss varsinn glass! Sen kom vi hem, försökte oss på en videoblogg vilket bara blev pinsamt, men får se om sarah skulle klippa ihop den. Satt och prata och skratta en stund sen, efter det köpte vi godis och pizza och gick hem hit och åt. Skulle egentligen gått till brasan, men det var kallt och ingen av oss hade någon riktig lust, så vi satte på en film och hade det mysigt. Efter både harry potter och i rymden finns inga känslor hade vi ett långt samtal om snape, sen slocka vi allihopp runt 3. Här har ni bilderna från lördagens ridlektioner, bara dom på mig och chila, orkar inte lägga upp de andra.
Söndag: Vaknade halv 11 och gick upp och åt en brak frukost, haha! Efter en stund kom mina föräldrar hem och körde oss till gunnorp igen för att rida privatlektion! Jag red såklart finaste Chila och vi hoppade för Hans. Hästarna var lite halv galna, men för mig gick det faktiskt helt okej, pga att chila va helt underbar. Hon är så fin. Hoppade lite omhoppningssvängar och chila va fin men taggade lite för mycket ibland. Efter ridningen invänta vi slugos mamma, sa hejdå till slugo sen åkte vi andra hem hit. Åt lite, sen följde vi dom till bussen och sa hejdå. Dom här tjejorna är verkligen helt underbara och fytusan va bra vi är tillsammans, lika galna allihoppa och jag vet fan inte vad jag gjort utan dom. För attans va kul vi har tillsammans, vi saknade dock Linda, Felicia och Elin den här återträffen, men kul hade vi! Tack för helgen brudar! Här kommer bilder från idag, lägger upp bilder på mig, sen nån bild på de andra. För jag orkar inte lägga upp alla, haha!
slugo och rufus
maja & aurora
sarah & aston
nike & baronessa, haha förlåt nike, men jag dör på den här bilden! ;)
julia & epoza
ni är bra ni!
sådärja, där har ni min helg, nu ska jag göra någe annat, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0