that's not like when i am with you


tjeenare mannen
, dagen startade med en massa otur, glömde nyckeln, min mobil hade inte laddats och en trasig väska, skills. Men dagen blev bättre och bättre och ett VG på religions uppgiften och ett VG+ på världskrigslitteraturen gjorde det inte sämre. En helt awesome klass gör heller ingenting sämre.
Efter skolan åkte jag till stallet och drog med mig fadern min, han fick aggera fotograf men bilderna får ni en annan gång för nu orkar jag inte. Men Spi var jätte fin och snäll så jag är nöjd. Ska dit imorgon igen eftersom jag inte hinner rida henne i helgen.
Jag har inga läxor och kan inte sluta le åt att globen har gått ut med att de försöker få hit justin, tänk på riktigt om han kommer hit och jag får vara där.. det skulle bli den bästa dagen i mitt liv, utan att tveka. Åh sitter och dampar med mina twitter polare som även dom är svenska beliebers och attans va damp vi har. Haha, men dom är söta! Nej nu ska jag njuta av att vara läxfri och att sommarlovet närmar sig med stormsteg. Hoppas ni också mår finfint, vi hörs. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0