stuck in the moment

Bild sen i vintras
Godmorgon eller något,, sitter och kollar på reprisen av kvällen är din och har tårar i ögonen igen, justin drew bieber <3 en dag ska jag träffa honom, jag vet bara inte när, men den dagen kommer vara den bästa dagen i mitt liv. Annars då, jag har fixat en nu header, vet inte om jag tycker om den.. men den får duga. Vad tycker ni? Idag har jag inga planer, skulle vilja åka till stallet, men maja ska klippa sig och jag orkar inte åka ensam så det får bli imorgon. Kanske kollar om någon kompis kan, annars underhåller jag mig själv. Haha, vi får se helt enkelt! Nu ska jag nörda twitter med mina belieber polare där, kolla filmer från bieber träffen igår och lyssna på musik, haha, ha det fint peeps !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0