söndag

Heej, nu är jag hemma och har tid att blogga. Tänkte berätta om min helg lite nudå.

fredag: Madde följde med hem efter skolan, vi åkte till stallet för att kolla på maja, men mirexo var halt så vi åkte hem ganska snabbt. På kvällen kollade vi på never say never och lite andra filmer och hade det trevligt! :) Somnade runt 1.
lördag: Hade ridning på förmiddagen, hoppning på bästa chila. Gick sådär, chila var pigg som attan och stog och taggade väldigt mycket. Men när hon hoppade hoppade hon fint. Efter ridningen skulle vi anmäla oss till maskeradhoppningen, jag ska antagligen inte ha chila då hon blir så galet taggad och jag orkar inte riktigt tävla på henne. Så nästa vecka ska jag testa Messalina eller Aston, om inte både går vuxenläger, för då blir det såklart Chila igen! :) Men är uppskriven på Messalina / chila på tävlingen iallafall, för ingen vill typ ha chila ändå ;) haha. Bilder från ridningen kommer i nästa inlägg.
Sen körde vi hem madde och åkte hem och fixade lite, sen cyklade jag till cornelia. Vi cyklade sedan mot coop extra för vi skulle göra 3rätters middag, woho tjockkaa. Men vi cyklade dit och handlade, sen hem och åt. Satt ute på hennes altan med filtar osv, mysigt mysigt. Vid 8 gick vi in och kollade på kvällen är din och sedan esc. ERIC SAADE, så attans grym! Fet puss på honom. Vi somnade runt 1.
idag: vaknade galet tidigt och kollade på dear john, söt film! Sen gjorde vi lite små saker och sen åkte vi hit och kollade på mina avslutningsklänningar. Hon åkte nyss för att gå på sin konfirmation och jag sitter här. Jag bloggar mer ikväll! + bilder från ridningen, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0