Messalina


här har ni en bild på Messalina från i höstas! :)
Hejhopp jag hinner blogga, jappjapp! Nej men ridningen gick grymt bra, red Messalina! Gick mycket bättre än vad jag trott och det var faktiskt ganska skönt att sitta på en lite lugnare häst och kunna rida precis som alla andra för en gångs skull. På chila kan man ju inte hoppa riktigt lika mycket för hon taggar till så mycket, så det var skönt! Ska ha Messalina nästa vecka med eftersom det blev henne jag tävlar på nästa söndag, en cr och sen en maskerad hoppning i par som vi ska hoppa med Madde & Baronessa. Kan nog bli grymt kul! Så nästa lördag är sista ridgången och det betyder att det inte är allt för länge kvar tills det är läger! Wihu! Bilder från ridlektionen idag får ni imorgon när madde har skickat!
Nu har jag duschat och fixat mig lite och ska till cornelia om en stund! Men vi hörs imorgon och fortsättningen på Bieber-Listan får ni imorgon! Ha en underbar lördag och så får vi hoppas att jorden inte går under, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0