it's like an angel came by and took me to heaven

Idag är jag lite extra stolt över att vara en belieber, min man vann 3 (trorjag, eller 6?) priser på Billboard awards inatt, hur grym? Nu kanske ni haters förstår att killen har talang och att han är galet grym! :) In your face! haha
UPDATE: 6 STYCKEN VAR DET, LOVELY.

Annars har det varit en helt okej dag idag, skolan rullade på osv. Jag är bara otroligt otaggad på att redovisa mitt projektarbete på onsdag, ush jag vill inte.. Efter skolan åkte jag och maja till stallet och red en sväng barbacka på spisan. Maja fick rida en kortis med, haha! Spisan var superfin och ja, puss på henne.
Nu är jag hemma och har ätit ohså, sitter och pluggar spanska och till redovisningen nu och lyssnar på jb! Ska snart hoppa in i duschen, men vi hörs.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0