it's friday, friday, gonna get down on friday

gokväll finingar, idag har det varit en bra dag, väldigt bra faktiskt. Skolan rullade på, började med att jag och natalia var hurtiga på idrotten och joggade. Sen var det matte, engelska, spanska med dans och tidningen kom, ush ser inte fram emot imorgon och hoppas som tusan att vi inte är med, sen h-tid och sen någon spanska "fest" där vi fick tacos och fika.
Efter skolan gick jag, cornelia och natalia in till stan, natalia lämnade oss efter en stund och jag och cornelia gick runt lite. Fick med mig en tröja och ett linne hem, även en present och lite milkshake i magen. Sen åkte vi hem hit och åt räkor, matmatmat och mat. Sen har vi kollat på talang osånt.
Imorgon mina vänner blir det urusel update här, först ska jag rida, sen fixa mig snabbt och dra till Cornelia. Där är även natalia och sen ska vi träffa tjejorna i klassen på kvällen. Jag sover hos cornelia sen, men kanske hinner med ett inlägg eller något. Men var förberedda på det, haha :)
Men vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0