i'm just trying to find the sweet love of mine

Halloj, dagen har varit helt okej. Började med ett spanska muntligt med madde, haha vi skämde ut oss lite halvt och på något sätt kom vi in på Justin Bieber och Howie Day.. Men vi satte ett fett vg + / mvg -, fan va grymma! Haha! Hade också ett engelska muntligt som gick helt okej, får G iallafall, men hoppas såklart på vg, men det är sånt som märks. Efter skolan åkte jag och maja till stallet och red, red först lite på mirexo, gick sådär. Sen hoppade jag upp på min pållehäst, hon va pigg som attan, men det gick helt okej. Nu sitter jag hemma och har ätit osånt.
JUSTJA, glöm inte kolla på CSI kl 21.00 på kanal 5, justin bieber är med! :)
PUSS på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0