i'll never say never, i'll fight til forever

varför så perfekt?
Hej sötnosar, förlåt för mitt damp-inlägg förrut, är bara så attans besviken.. Menmen, madde har med sig den fast nedladdad imorgon så får trösta mig med det. Annars har dagen varit helt okej, ganska lugnt. Jag, cornelia och natalia gör en grej på bilden där man ska göra ett fotomontage. Vi ska ha ett med kändisar och oss själva, jag ska såklart ha bilder med JB. Mohaha. Efter skolan gick jag cornelia och natalie mot stan, natalia åkte hem och jag och cornelia gick och satte och på donken med varsinn glass och cheese burgare. Sen vart vi törstiga och gick till netto, men kom ut med ostbollar.. inte okej. Satte oss vid domkyrkan och vart ännu törstigare, gick till karamello och hittade lyckligtvis en tia i cornelias ficka och blev hyperglada. Köpte den underbara colan och drack den.
Sen mötte vi Maja och mamma och gick till banken för att fixa kort och id-kort.
Kom hem runt halv 6 och har suttit med min so inlämning sen dess. Men tror att jag är klar nu! Förresten fick jag mina klänningar till avslutningsmiddagen och avslutningen och båda passade, GREAT.
Skriver senare, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0