I will die someday. But right now it feels quite far away

bild från förra veckan
heej, ridning idag då och jag red såklart chila. I början var hon lite springig och ofokuserad, men efter ett tag släppte det och hon gick hur bra som helst. Sån otroligt go känsla när allt bara sitter, attans vad jag älskar den här hästen, hon är verkligen min typ. En riktigt utmaning men när man väl gör rätt så funkar allt. fina chila. Nästa vecka tror jag det är hoppning och jag sitter på chila även då! Nu är jag hemma och har duschat, ikväll har jag inga planer. Skulle vart med Hanna och Cornelia, men det blev allt för stressigt så det får bli en annan dag. Tror att jag chillar galet här hemma och hittar på något imorgon istället är trött som tusan.
Skulle inte suttit helt fel att vara i stockholm på bieber-träff nu heller, men får hoppas att det går bra för dom! :)
Men vi hörs, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0