hold your head up and stay strong


en frän bild på mig och lillasyster från i helgen trorjag, fejnt.


heej peeeps
, hoppas ni har haft en fin fredag, min har varit helt okej. Fått veta att jag får G i idrott och VG i alla so ämnen, gr8. Nu är det bara 3 vanliga skoldagar kvar, blandade känslor som tusan. Vill ha sommarlov och bara kunna göra precis som jag vill och ta det hur lugnt som helst men vill inte ens tänka på avslutningsdagen. Kommer bli så grymt sorgligt.. Men än så länge är det inte slut. haha.
Nu väntar jag på mamma så hon kan köra ut mig till stallet,ska ta en kortis då hon har bråttom. Men det blir nog prima. Sitter annars och lyssnar på en massa JB låtar som inte finns på skivorna, det är kul. Även på en sneak peak av hans nya album som kommer i sommar tror jag, believe. Jag längtar!
Men vi hörs ikväll finingar, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0