hand and foot, your world is my world

foto: Åsa Murhed, bild från hemsidan, ser ut som jag sitter och sliter i henne, ush.. men fin bild annars.

Heej, min måndag har varit fin, skolan gick väldigt fort och efter skolan följde cornelia med mig in till frisören.. Jag klippte mig och det vart inte allt för kort iallafall, haha tur det! Efter det gick vi och åt på hälsofreak, nyttiga tjejer! Satt där i någon timme, sen rullade vi hemmåt. Jag fixade en blogg till henne och sen kollade vi lite på tv och var väldigt trötta! Haha, hon gick typ nyss och nu kollar jag på Victorias liv på TV4, ush stackars tjej.. Men otroligt stark, aja nu ska jag fortsätta kolla, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0