DET FUNKAR

ÄNTLIGEN FUNKAR DET, började dampa igen och blä. Men min dag har varit super, skolan var helt okej, gick snabbt. Efter skolan köpte jag och cornelia piggelin och åkte hem. Sen åkte jag och maja till stallet och red, red ut en sväng, spisan var helt underbar. Åh vilken fin häst jag rider, puss på henne. När vi kom hem åt vi och satte oss och kolla på gunnorp bilder, åh vad jag längtar, nästan bara 48 dagar kvar! Vetni? Sen satte jag mig här och gick in på twitter, JUSTIN HAR SKRIVIT OM SVERIGE 2 GGR IDAG, först om hon Mollan och sen retweetade han ett svenskt fan om en video från bieber paraden i lördags. Åh, det gjorde min dag typ. Det har förresten kommit en ny video från paraden med massor med klipp, jag får fetaste gåshuden och klump i halsen. Ni får klippet här
så fint, jag hoppas att Justin ser det här och tar sitt pick och pack och kommer hit. Då ska jag vara där och skrika halsen av mig, gråta, tappa andan och allt som kan hända när man får se världens finaste människa live. never say never :)
men puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0