Dag 30 - Vad Justin Bieber betyder för dig


Vart ska jag börja, om jag är helt ärlig kommer någon anonym komma och bara "du känner honom inte, du har aldrig träffat honom irl och han är bara en artist". Men jag ska försöka berätta lite hur mycket han betyder för mig och andra beliebers.

Justin gör mig så fånigt glad, jag kan sitta och deppa framför TVn, sen kommer Justins musik på MTV och jag får ett stort smile över hela ansiktet. Eller om jag ser en bild på honom, han gör mig så glad helt enkelt. Han får oss alla fans att känna oss speciella och visar hur mycket vi betyder för honom. Det är även det som får honom så jävla underbar, han visar hur mycket vi fans betyder för honom. Känns som att många kändisar lätt glömmer sina fans, men han får oss alla att känna oss speciella.
Jag tror att ni som inte gillar justin eller inte är ett fan av någon speciell artist eller person inte riktigt vet hur mycket en person man aldrig träffat kan betyda. För justin betyder väldigt mycket för mig, det går inte riktigt att beskriva, men väldigt mycket betyder han! Once a belieber always a belieber <3
Btw var den här listan slut nu, men tro inte jag slutar blogga om justin för det, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0