Dag 19 - Det bästa med Justin Bieber

Alltså detta är så sjukt att jag ska välja 1 sak som är bäst med Justin, allt är bäst med honom. Men ska välja några saker iallafall.
  • Han bryr sig så otroligt mycket om sina fans, han visar hur mycket vi betyder för honom och försöker få oss alla att känna oss speciella.
  • Att han kan få mig att le genom att vara med på en bild, haha!
  • Att han är så stark mentalt, även om folk sagt att han aldrig kommer lyckas lyckades han och han står emot alla omogna haters.
  • Han skratt, åherrejesus, har ni hört ett skratt som hans? Jag dör.
  • Sen hans utseende är det ju inget fel på heller, ögonen..... håret....
  • sångrösten
Där har ni några grejjer som gör honom så grym, jag älskar allt med honom, punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0