Dag 18 - Din dröm dejt med Justin Bieber

Haha, jag vill bara träffa JB... nej men min drömdejt.. alltså menar du dejt eller möte?
Men om jag skulle få chansen att träffa honom, prata lite och ta lite bilder skulle jag vara supernöjd. Men när man läser alla "imagine" tweets om Justin på twitter blir man lite desperat känner jag..
"#Imagine Justin says, 'I'll be here to catch you when you fall. I'll be here to be your shoulder to cry on as long as you say you love me' ♥"
Haha, nejmen visst jag har en massa drömmar att träffa justin osv osv, få träffa honom få hans nummer och hahahhaha alltså detta är pinsamt. Ska jag sitta här och berätta om mina drömmar om justin, alltså vem drömmer inte om att gifta sig med Justin? Jag ska gifta mig med honom, han vet bara inte om det än typ?
" #imagine, you meet justin at a concert, when you come out of meet'n greet you feels a note in your pocket. It says his phone number "



Denna är väll typ drömmen eller vad? haha jag dör.. fast dessa imagine tweets är inte hälsosamma alltså. Jaja, han är min man sådtså, jenny bieber, jappjapp ;)

juste, måste säga att jag störde mig på en sak i spexfoto katalogen idag... på varje bild det var en fjortis på står fjortisen och håller i en bild på JB eller så står det JB i pannan. Vaddå är det bara fjortisar som gillar honom? Näe, det blir jag sur på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0