Dag 16 - Favorit Justin Bieber youtube video

Hur tänkte människan som skrev den här listan att man ska kunna välja, finns så många helt underbara. Vissa man skrattar så man dör av, vissa då tårarna börjar rinna och vissa då man bara dör. Men jag lägger upp några stycken!
den här blir jag så hyperglad av, han är så förbannad söt så man bara gaaaahhh :)
åh, den här glömmer jag aldrig, verkligen starten och åh, liten justin!
satt och tjöt till den här igår, den här låten betyder galet mycket för mig. Lyssnat på den så länge och ah, blir så glad av den.
jag orkar inte leta upp fler, men jag älskar alla klipp med en glad justin. Jag gillar dock inte klipp där han är arg eller ledsen. Visst jag tycker om när han gråter på scen, men inte om det är ledsen tårar utan glad tårar. Som när han sjuger favorite girl och gråter, visst jag vet inte om han var riktigt ledsen, men när han ler imellan tårarna. Fina justin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0