common denominator

Halloj, nu är jag hemma efter en skoldag som gick hyffsat snabbt. Ganska så slappa lektioner, så det rullade på! Fick veta att jag ska redovisa mitt projektarbete nästa onsdag, känns verkligen inte bra alls. Ush är redan nervös, så bäst att jag byter dator och börjar på min powerpoint.. uäk. Fast om jorden går under på lördag... nejmen ska börja snart!

Skulle egentligen till stallet idag, men hade ingen skjuts hem och majas häst är halt, så jag hoppade det och sitter hemma och dejtar mina skolböcker istället. Lockande, japp japp, fast nej.
Okej nu svamlar jag bara en massa, men imorgon är det fredag! Sen är det bara en helt vanligt skolvecka kvar, vecka 22 är vi lediga torsdag + fredag, sen klassresa den helgen, vecka 23 är vi lediga måndag, slapp dag tisdag, mentorsdag + friluftsnatt onsdag, lediga torsdag och fredag. Sen vecka 24 har vi fotbollsturnering måndag, avslutningsmiddag tisdag och avslutning på onsdagen. Sen är det slut, sen går inte jag i 9D längre, det kommer bli sorgligt, som fan.
Men vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0