come home to me

Halloj ! Nu är jag hemma igen efter lite turer hit och dit. Får väll berätta lite för er!
Igår red jag somsagt Messalina och har fått bilder nu, så ni får dom i nästa inlägg!
När jag fixat mig osånt gick jag till cornelia, vi chillade lite och ja gjorde inget speciellt. Vid 7 typ gick vi till Linda där resten av tjejerna i klassen var. Vi åt en massa mat, tjockade oss, pratade och hade det super trevligt. Inte en tyst stund i stortsett. Attans vad jag kommer sakna dessa brudar, dom är grymma hela högen! Jag och cornelia kom hem till henne vid kvart i 1 kanske? Här har ni lite bilder som jag snodde från Natalias blogg
1. ett sött födelsedagsbarn!
2. En fräsig bild på mig och cornelia, lagom snygg sådär
3. Allihoppa - erica, berola och natalia som tog bilden och hanna som inte var där.
Jag och cornelia kollade lite på tv, sen slocknade vi! Vaknade runt 11 idag och har bara tagit det lugnt, ätit en massa skit och fått dåligt samvete. Haha nejmen, nu kom jag hem för en stund sen och jag måste fixa lite på min so redovisning och annars ska jag inte göra något ikväll! Men vi hörs, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0