close your eyes and count to ten


old pic på mig och snuttis
tjabba tjena hallå, jag är så jävla trött, haha! Nej men skoldagen gick fort och var slapp och ni vet inte hur jävla varmt det är här i lkpg.. jag dör! Men klaga ska jag inte! Efter skolan åkte jag och maja till stallet och red, red i ca 40 minuter i hagen och spider var pigg, men fin! Hon blir bara väldigt stark i vänster varv och börjar dra i traven, men det får vi träna på. Annars gick det super!
Nu är jag hemma och har ätit och duschat, borde sätta mig och plugga stökimetri, men molmassor och atomer lockar inte särskilt mycket.. Så jag sitter här och chillar istället! Justja cornelia har skaffat blogg, eller jag har tvingat henne, men jag lovade att länka den, så gå in på den! Corneliiaw.blogg.se
Men vi hörs, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0