cause i'm lost without you

hej allihoppa, hoppas ni mår prima ballerina, för det gör jag. Dagen har faktiskt varit bra, redovisningen gick helt okej och fixade ihop ett VG, så jag är nöjd. Efter skolan gick jag och cornelia ner på stan och satte oss på donken, jag vet inte vad det var med oss men vi var förjävla flummiga.. Folk som gick förbi måste trott att vi hade någon störning någonstans, för normala var vi inte någonstans. Haha, men roligt hade vi och ont i magen fick vi för allt skratt. Haha, men jag fick med med en bandeau bh, en morsdag present och en tysk (?) jb tidning. Nej jag kan inte tyska, men det var fina posters och bilder så varför inte? haha!
Sen åkte vi hem till cornelia och fortsatte med våra galenskaper, haha. Kom hem för en stund sen och jag har hunnit med att duscha, men vi hörs. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0