bra dag, jappjapp



Halloj,
hemma efter en trevlig dag, först skolan som gick hyffsat snabbt. Efter skolan gick jag och cornelia in på stan, kollade runt lite och jag hittade min shortsdress på hm. Sen gick vi runt lite till och gick och åt på subway. Satt där ganska länge och fytusan va vi skratta. Var länge sen jag skratta så mycket, haha! Sen gick vi runt lite till och efter det gick vi ner på rese. Var en stund tills bussen kom så vi gick in på pressbyrån och jag hittade en Justin Bieber tidning. GRYMT, flera stora posters och en never say never poster i orginal storlek, den är gigantiskt.. hah! Får se vart jag kan ha den bara! Men någon stans ska den nog få plats!
Ikväll ska jag göra lite bild och duscha, men vi hörs, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0