beslutsångest


hejsan svejsan
, kom hem från gunnorp nyss, blev inte messalina för hon skulle gå privatlektion i eftermiddag trorjag så jag hamnade på bästa Chila. Helt okej lixom. Hon var satans pigg och va på tårna hela tiden i början, men det släppte mot slutet och hon blev riktigt mjuk och fin, fina chila. Nu är frågan vem jag ska hoppa imorgon på clearrounden och maskeradhoppningen? Ska jag ta chila och vara beredd på att hon kan stå och tagga som attan, men jag känner ändå henne, så jag vet mer hur jag ska rida isåfall eller ska jag ta messalina? Messalina har jag bara ridit en gång, men hon kändes lite lugnare fast har hört att hon är pigg på tävling. Alltså jag vet inte. Gisela skulle skriva upp mig på båda så får jag välja imorgon.
Nu ska jag joina maja vid den stora äppel datorn och skriva packlista till gunnorp som det är mindre än en månad kvar till, det var en månad igår. Gud vad jag längtar, för isommar ska jag ha chila, så är det bara! :)
PUSS
det vart inga bilder från idag då mina päron dissa oss totalt och åkte till tornby istället. Men imorgon blir det en massa bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0