2 Step To Forever, "recension"

1 2 3 4 5
Har läst ut den här underbara boken nu och kan säga att det var inte sista gången jag läser den, kommer nog läsa den från början ikväll igen om jag känner mig själv. Men iallafall, en bok om Justin Biebers väg till toppen i hans verision och väldigt mycket tankar om vad han tycker och tänker. Även flera helt ovisade och snygga bilder, den är bara helt underbar. Jag tror aldrig jag läst en så inspirerande bok och under flera tillfällen sitter man bara och ler, han är så underbar den här killen. Jag kan bara säga en sak, LÄSDEN LÄSDEN LÄSDEN. (den är på engelska, men det var inga problem alls och jag är inget engelska proffs kan jag säga!) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0