tillbaka, liten iallafall..

Jag saknar faktiskt att blogga lite, men är så galet skönt att inte känna att man måste blogga. Men jag ska försöka blogga lite, men kommer bara blogga när jag känner att jag har lust och vill. Så kan bli så att det blir några inlägg en dag, sen skriver jag inget på nån dag. Men ska göra så gott jag kan, har supermycket i skolan nu sista terminen, mycket hästar och vill hinna träffa mina vänner också. Men jag ska försöka! :)

Va iallafall i stallet idag, jag och maja tog en sväng. supermysigt, skrittade länge på långa tyglar och hästarna var super fina, sen travade vi lite på en väg och efter det skritta vi mest. Träna mycket sidförflyttande från sida till sida, spisan var grym! hon är grym.
vi hörs, puss

Kommentarer
Postat av: Adina

Jag tycker du ska stå emot och hålla dig så länge som du vill - och sedan komma tillbaka med full kraft =) När du funnit massa inspiration osv, skriv upp vad du vill skriva om och sen när du kommer tillbaka har du massor :)

2011-03-25 @ 08:54:51
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0