Svar på frågestunden

Vilken kamera använder du? Jag använder en Nikon D40 och sen ett teleobjektiv (vet inte riktigt va de är för nått)

Vem är din förebild (ej inom hästsporten)? Hm, denna va svår, men jag tycker att kenza är en bra förebild. Men jag vet faktiskt inte, bara att rolf göran bengtsson är inom ridsporten!

vilket läger på gunnorp har varit roligast ? Hm, alla läger jag varit på har varit roliga, men båda lägren 2009 och 2010 har nog varit bäst ändå!

har du något du har svårt med i ridningen ? Ja, jag har lätt för att hamna för långt bak i sadeln och för att råka luta mig framåt, sen har jag världens fulaste hoppsits ! haha

Vad är ditt/dina tips till andra ryttare? Det är nog att alltid fokusera på det som går bra, aldrig ge upp och att inte ta åt sig om andra snackar skit om dig om din häst. Finns så mycket konstigt hästfolk!

Vad gillar du mest dressyer eller hoppning? Jag har alltid tyckt att hoppningen är det bästa, men för att hoppningen ska fungera så måste dressyren fungera. Men jag måste säga hoppningen! :)
 
Hur många medryttarhästar har du haft?
Jag har haft två medryttarhästar, ett gotlandsruss vid namn Sölve och nu har jag ju Spisan! :)

Hur länge har du ridit? Jag red ponnyridning när jag var typ 4-6, sen började jag rida seriöst när jag var 7, så i ungefär 9 år blir det nog! :)

Vem är din förebild inom ridsporten? Somsagt, Rolf-Göran Bengtsson, sen finns det många andra jag tycker rider grymt fint, bland annat Douglas Lindelöw, Malin Baryard och Edwina Alexander. Det finns många duktiga häst människor, Tobbe larsson är ju inte dålig han heller!

Ja, några frågor fick jag iallafall, haha men här har ni svaren! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0