så länge våra hjärtan orkar slå


jag älskar dig mest i helahelahela världen

Halloj,
idag har jag varit glad, haha. Nej men skolan var helt okej, den rulla på som vanligt. Sen åkte jag och maja till stallet och gosa med hästarna, red inte då vi hade det lite stressigt. Men fixade det vanliga och borsta lite extra, hann även med att borsta lite på lilleman eller ja, sölve. Sinnessjukt va liten ponnyn är, knäppt att jag ridit på honom haha. Men nu är jag hemma och har inget plugg, härligt! Men imorrn är det dans på eftermiddagen med alla 9or, sen på kvällen ska vi dansa i cupolen med andra skolor. JA, linköping är normalt. Men nu ska jag tugga vidare på mitt muffins, eller min muffin eller vafan. haha! pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0