Ny dagsak

Snodde den här från julishala.blogg.se, tänkte att jag borde fortsätta med en sån här så jag har nått att skriva om, men dock inte "min häst" utan "min medryttarhäst" haha :)

Dag 1 - Presentera mig och min häst
Dag 2 –
Det bästa/sämsta med min häst
Dag 3 – Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan
Dag 4 - Favoritbilderna på min häst
Dag 5 – Något annorlunda med min häst
Dag 6 - Det här shoppar jag helst i hästväg
Dag 7 - Min favoritgrej i stallet
Dag 8 - Min hästs vardagsoutfit
Dag 9 – Mitt bästa hästminne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - En bild på stallet och omgivningen
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 – En ny tagen bild och 5 punkter som beskriver min häst
Dag 14 – Varför får ridning mig att må bra
Dag 15 – Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över

Ja ni, mig själv har jag väll presenterat ett par gånger. Men kan presentera mig lite mer hästmässigt. Jag heter iallafall Jenny Gustafsson och har ridit i ca 9år. Eller jag red lite halvseriöst och av och till när jag var typ 4-6. Men började iallafall rida på Linköpings fältrittklubb och red där i ca 7 och ett halvt år, sen dess har jag varit medryttare i ett litet stall utanför skeda i linköping. Jag har alltid varit en sån som fastnar för lite speciella hästar, tycker om busiga hästar som hittar på lite små bus ibland.
Min medryttarhäst är iallafall ett varmblodsto född 2000 vid namn Sweet Spider. Världens snällaste häst, med också pigg som attan ibland och har mycket i sitt lilla huvud. Men om man hittar knapparna är hon urfin och hon hoppar superduper fint! Vi har tävlat lite clearrounder och bedömningar, som högst 70, men ska nog försöka köra någon 80 iallafall iår. Har fått 2/3 möjliga cr rosetter och en fjärde placering i 70 bedömning. Det är jag nöjd med då jag inte riktigt hade hittat knapparna på henne då. Men hon är iallafall världens finaste häst!





Kommentarer
Postat av: Adina

Kul! Den här listan gillar jag, den ska jag skriva till sommaren tror jag, när jag kommer kunna vara i stallet varje dag :)

SV: Nejdå, LHC är laget i mitt hjärta! Men SAIK är väl som hälften hat och hälften hjärta - beroende på om de möter Luleå eller något annat lag ;)

2011-03-16 @ 16:58:13
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0