never say never

Nu är jag hemma efter mina utflykter eller nått. Men tänkte berätta vad som pågått när jag inte skrivit här.

Söndag: Var somsagt i stallet, hade med maja som privatfotograf och tog på spisan allt rosa jag hittade utom lindor och gick ut och fotografera. Finaste hästen, hon är världens bästa, utan att tveka! Efter stallet duscha och åt jag supersnabbt och åkte sen in till stan med cornelia och såg på justin bieber - never say never! Var lite små skeptisk innan, men när man väl börjar kolla var man fast! Så grymt bra, fin, underbar och ja super grym film! Gåshud och gråten i halsen var ordet! Jobbiga är ju att jag jenny gustafsson sitter och lyssnar på justin bieber nu... haha men han är fan grym den killen! När man ser filmen, alltså helt galet att han lyckas och hur jävla bra han är! Det kallar jag talang, super! Efter filmen sov jag hos c tills idag! :) Bilderna från stallet kommer i nästa inlägg.

Idag: Vaknade hos cornelia, fixade lite oså. Sen tog vi bussen till skolan, i skolan fixades det inför spexfoto! Min klass var tomteverkstaden på julafton nivet! Jag, cornelia och natalia skulle vara dockorna som skräms med spindeln, så vi var i steg. Jag var den tråkiga med trollhår och så, sen natalia var den när håret stog rätt upp och cornelia var den fina och klara! haha. Tror att bilden blev ganska bra, fast fytusan va ful jag kände mig! haha. Annars rulla skoldagen på med fetaste huvudvärken, men annars så. Nu är jag hemma och det är bäst att jag sätter igång med hemkunskapen, för jag har redovisning imorgon, men vi hörs.

hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0