nääe

idag orkar jag inte blogga, men vi hörs typ... imorgon

Kommentarer
Postat av: julia & sara

hej, fin blogg!

jag såg på nickes blogg att du gjorde snygg header.

jag undrar om du kan göra en header till oss? så länkar jag dig i våran blogg, skulle vara sjukt snällt! Hör av dig på våran blogg eller på: [email protected] / [email protected]

ha de bra/ tworiiders

2011-03-23 @ 13:36:23
URL: http://tworiiders.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej! Får man ha benlindor på gunnorp?

alltså när man rider dressyr? Vad ska du ha med dig till gunnorp? alltså till hästen, typ schabrak, träns osv. ska du ha med dig något sånt? :)



din blogg är jättebra och fin! :D

kram

2011-03-23 @ 15:07:26
Postat av: Anonym

Svar till anonym: Ja det får man ha om man vill, jag brukar ha med mig träns och schabrak! :) Vilket läger ska du på?

2011-03-23 @ 20:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0