jag ler mot dig, för det finns ingenting som passar mig

Gokväll, hoppas ni mår bättre än mig, för jag mår inte bra nånstans. Idag har jag ju somsagt vart hemma, kollat film, lyssnat på musik och misslyckats med att bli frisk. Det värsta av allt är att jag har världens ångest över att jag känner att jag måste till skolan imorrn, för vi har nationella i fysik. Tanken att jag måste sitta där i aulan med rinnande näsa, svidande hals och bultande huvud och försöka skriva ett svårt nationellt prov i fysk lockar inte särskilt. Jag tror inte att ångesten gör mig frisk heller, ush.
Har förresten en såndär dagslista pågång, denna gång är det en "hästlista", vill ni ha en till sån? Lättare om man har lite bloggtorka, men vad tycker ni? :)
ha det fint, vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0