jag dör


jag ryser, längtar som en gris på att få höra hela låten. jag är så glad

Faktiskt haft en riktigt bra dag idag, no,so,h-tid och h-tid. Efter skolan gick jag, emma,emma,cornelia,madde och issa till bibblan för att låna böcker. Sen gick jag, emma och cornelia till bussen och jag och emma åkte vidare till hennes stall. Hjälpte henne lite i stallet och sådär, mysigt! Efter det tog vi bussen till centrum, mötte ett par av hennes kompisa och hämtade en nyckel, sen hem. Galet kul att träffa henne igen, var så länge sen vi va. Inser att hon nog alltid kommer vara en av mina allra närmsta och bästa vänner, vi har så grymt kul tillsammans. Skrattade så jag fick ont i magen i vissa stunder. hon är bäst.
Nu är jag hemma och har duschat och sånt. ska nog snart sova och läsa i min frida tidning. Men vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0