ill


stora stolta linköping - lånad från lhc.eu

Halloj goingar, sitter hemma och är sjuk med världens förkylning och ont i hela kroppen, blä.
Men iallafall, var ju på hockey igår med mammsen, mycket folk och helt ok stämning! Men seg match, blev inte mål förrens i sista perioden och då ifrån fel lag. blä. Men jag tror minsann att lhc kommer igen och vinner den här kvartsfinal serien! Fick även en snyggis go blue tröja, hur mysig som helst att sova i, puss på den!
Idag är jag sjuk iallafall, skulle kanske kunne gå till skolan, men kan verkligen inte koncentrera mig när näsan rinner, halsen svider och sen så mår jag ju inte bra. Så ska kanske försöka plugga lite hemma idag.
Men imorgon måste jag i vilket fall som helst till skolan, har nationella i fysik på morgonen, får se om jag stannar kvar hela dagen eller tar mig hemmåt efter provet. Tror nog jag stannar då jag bara har h-tid. Men det är sånt som märks!
Vi hörs! , puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0