hemmaa


snygg

Nu är jag hemma efter en fin kväll, natt och förmiddag hos cornelia. Igårkväll tog vi det superlugnt, kolla melodifestivalen, dregla över eric saade och danny, skrattade osv. Följde sen natalia en bit, sen sov jag hos cornelia. Idag vaknade vi jätte tidigt och jag hade sjukt ont i halsen och snora som tusan! Men vi har mest tagit det lugnt, ätit överdrivet mycket fett och bara haft det bra! Kollat farsan och i taket lyser stjärnorna med, trevlans!
Nu är jag hemma med ont i halsen och en näsa som rinner, men ska pallra mig iväg till skolan imorrn, hinner inte vara sjuk i nationella prov tider. blä.

Tack för era tips om vad jag ska skriva, var lite om att berätta lite om ridpass, lite tips både inom photoshop och ridning (jag är inget proffs så har inte så mycket tips, men nått ska jag väll kunna få fram). Hiss / Diss och mycket bilder. Så ska ta till mig av detta och köra på,
ha det fint, vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0