fucking perfect, to me


min älskling, jag saknar dig så mycket. du är bäst

Förlåt för min sega update idag, men nog vänja er nu när jag börjar bli frisk igen. Men har suttit och fixat detta lilla bildspel på min och världens bästa arrac ikväll. jag saknar den ponnyn, mer än allt. men iallafall, LHC vann med 4-2 och fixade  en 7de avgörande på söndag, braa!
Imorgon skulle jag testa på zumba med några kompisar, men hoppar det då jag känner mig lite dålig fortfarande. Men jag litar på dom, så dom får testa och se om det är roligt, jag måste börja röra på mig mer än stallet. Kommer bli ett fläskberg hallå!?
Nej nu ska jag sova, imorrn kommer eric saade bilderna, pepp??
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0