fet-tisdagen


jag och finaste chila i somras, jag saknar dig lite smått sådär fina

Har ni någon rolig idé om vad jag kan skriva om på bloggen, har ingen inspiration och sen suger ni fett på tt kommentera, kom igen nu! jag vet att ni kan! :D

Hola guapas, hr haft en helt okej dag i skolan med spanska, hkk (vg på provet, tjoho), svenska och h-tid. Nu är jag hemma och känner att jag verkligen måste städa mitt rum, ser förjävligt ut rentutsagt. Så ska nog pallra mig upp för trappan och göra det, med lite musik ska det nog funka. Annars kommer nog kvällen bli lugn, ska somsagt städa mitt rum och duscha, inget plugg som måste göras heller för den delen. Sen ska jag nog koll lite hockey på tv4 sport, tror det iallafall. Ni får ha en fin fet-tisdag eftermiddag och glöm inte att äta överdrivet mycket fett! Det har jag gjort, tss.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0