el fin de semana


we<3it

I'm Back, efter min korta paus eller vad man ska kalla det i typ 2 dagar haha. Men igår var det vanlig skola på förmiddagen, sen på eftermiddagen skulle alla 9or dansa i a-salen. I början var det sjukt pinsamt, men det släppte sen och blev faktiskt ganska kul sen :) På kvällen var det dans för halva lkpgs 9or i cupolen, roligare än vad man trodde och blev en fin kväll med fint folk! 
Idag har det varit en ganska seg dag, men med en fin klass. Nu är jag iallafall hemma, ska bara ta det lugnt ikväll. Men imorgon har jag rätt så fullt upp, ska först till stallet sen ska jag träffa cornelia och natalia på kvällen, blir grymt! :) Men vi hörs, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0