dream unitl your dream has come true


halvt överredigerad bild

Hemma! efter en jobbig dag i skolan fylld med nervositet, BLÄ. Men det första att vara nervös för om man heter jenny var en hemkunskapsredovisning om italiens matkultur. Skulle sen leda en grupp och göra pasta carbonara och fruktsallad, tror att det blev ganska lyckat? Men tusan va nervös jag var, haha! Sen fick jag reda på att jag skulle göra no nationella idag med, där va nervositeten tillbaka lika snabbt som den försvann. great. Men jag tror att det oxå gick helt okej, jag har i vilket fall som helst en jävligt bra klass så alla vet lixom.
Nu sitter jag hemma och lyssnar på justin, haha ja jag har blivit en belieber.. inte okej jenny! Men tusan va fina texter han har, tralala. Okej, nu ropar skolböckerna på mig, no och projektarbete står på schemat, mysigt
Nej ni, nu måste jag plugga, pusshejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0