cause god makes no mistakes

Heej, är hemma nu. Hade en mysig och lugn kväll med cornelia, grymt mycket skratt, prat och sånt kul. Du är bra du! Åkte hem runt halv 12 idag och åkte direkt mot stallet, jag och maja kunde rida ut, woho! Red kvarten och lite fram och tillbaks, haha spisan var grymt pigg och glad. Så jag tänkte att hon skulle få galoppera lite grann, men hon var så galet pigg och ville bara rusa, så skulle jag hålla in henne. Då tog hon chansen och gjorde fetaste bocksprånget.. haha och jag lyckas ramla av. Men ingen skada skedd mer än blåmärke på höften och en ömmande finger, haha men jag trodde inte spisan kunde göra sånt. bushäst!
Nu är jag hemma, men ska snart iväg till catharina och hennes mamma med familjen, så ingen bloggning ikväll. Men här har ni de två grejorna jag inhandlade på mässan på ghs :)

shabrak 250:-


Benlindor 99:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0