bästa ponny

Insåg igår när jag gjorde detdär lilla bildspelet hur mycket jag faktiskt saknar att få ha arrac på läger.. att veta att det är "arrac och jenny". Att alla visste det. Visst, jag tror att han är en ponny som man älskar eller hatar, men jaa.. jag älskar honom, så jävla mycket. Lägren med honom var de bästa på gunnorp och vi hade så galet roligt tillsammans, vi va perfekta för varandra du och jag. När jag praoade på gunnorp red jag också istortsett bara dig i två veckor, när man då hade en hel paddock för oss själva, (han sparkar mot andra hästar) det var underbart. fina du. Jag skulle göra istortsett vad som helst för att få ha dig på läger igen, få vara några centimeter kortare.
Men det finns inte ord för hur underbar du är och hur mycket jag saknar dig mitt hjärta, du betyder så otroligt mycket och utan dig är jag ingenting. Du kommer alltid vara min gunnorp nummer 1, no matter what.

Jag älskar dig arrac


förlåt för kanske helt ointressanta inlägg för er, men det är ändå min blogg!

Kommentarer
Postat av: Adina

SV: Vad har du för email adress då ? Jag måste veta den för att skicka en invite :)

2011-03-19 @ 16:13:04
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0